نکاتی که هنگام اسباب کشی اورژانسی باید رعایت کنید

نکاتی که هنگام اسباب کشی اورژانسی باید رعایت کنید

داشتن زمان بسیار کمی برای بسته بندی وسایل هنگام اسباب کشی یکهویی یا اورژانسی ، فشار زیادی را وارد می کند. هنگامی که شما مجبور هستید تنها در چند روز از یک مکان خارج شوید یا باید در مدت کوتاهی به مکان جدید منتفل شوید، می توانید از وانت بار ظریف برای کمک به شما در بسته بندی وسایل و جابجایی کمک بگیرید.

برای مثال، نمی‌توانید به بسته‌بندی وسایل خود چند جعبه در روز ادامه دهید، زیرا می‌دانید که هفته‌ها فرصت دارید تا کار بسته‌بندی را تمام کنید. وقتی با عجله حرکت می کنید، باید راهی برای تکمیل کار بسته بندی در زمان بی سابقه پیدا کنید. اسباب کشی اضطراری برای افراد ضعیف نیست. و با این حال، شما باید بتوانید آن را عملی کنید، مشروط بر اینکه با مراحل کلیدی حرکت اضطراری آشنا باشید.


تماس با وانت بار ظریف تهران

وانت بار ظریف به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی سرویس دهی وانت تلفنی را به شما ارائه داده و بارهای شما را با نیسان و وانت بار به مقصد مورد نظرتان انتقال خواهد داد ، ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم تا سرویس دهی خودمان را به شما ارائه دهیم.

تماس با شعبه مرکز تهران

تماس با شعبه غرب تهران

تماس با شعبه شمال تهران


مرحله 1. نترسید

از اسباب کشی نترسید

اولین قدم برای زنده ماندن در یک حرکت اضطراری، مقاومت در برابر میل به وحشت است. شما فقط نمی توانید وحشت کنید – در عوض، باید خونسرد، آرام و جمع بمانید تا شانس خوبی برای مدیریت موقعیت دشوار بدون هیچ عواقب منفی جدی برای خود داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که تصمیماتی که در حالت وحشت گرفته می شوند تقریباً همیشه بد هستند و به احتمال زیاد پس از نقل مکان یا حتی قبل از اینکه خانه به پایان برسد از چنین تصمیمات وحشتناکی پشیمان شوید. با این حال، مشکل واقعی این است که تا آن زمان، برای انجام کاری در مورد آن خیلی دیر شده است.

پیشنهادی:

تمیز کردن منزل قبل از اسباب کشی

حتی اگر لحظه ای که یاد بگیرید که باید یک حرکت اضطراری را اجرا کنید، زمان بر علیه شما کار می کند، هنوز باید کمی وقت بگذارید تا به استراتژی کلی خود فکر کنید. یک نفس عمیق بکشید تا تا جایی که می توانید خود را آرام کنید و قبل از انجام هر کار دیگری، کمی وقت بگذارید و گزینه های جابه جایی خود را بسنجید.

مرحله 2. بررسی گزینه های موجود

برای افزایش شانس خود برای انجام یک اسباب کشی اضطراری موفق، گام بعدی از نظر وانت بار جیحون این است که وضعیت را به دقت ارزیابی کنید تا بهترین گزینه را تحت مجموعه ای از شرایط جابجایی خانه ارائه کنید.

به عبارت دیگر، شما باید در مورد انتخاب هایی که در لحظه در اختیار دارید واقع بین باشید. در موقعیت های استرس زا که زمان برای موفقیت کل عملیات حیاتی است، همیشه ایده خوبی است که از انجام کاری که می خواهید انجام دهید خودداری کنید و در عوض کاری را که باید انجام دهید انجام دهید. متأسفانه، این دو مفهوم به ندرت هنگام نقل مکان به یک خانه جدید با هم مطابقت دارند.

هنگامی که با عجله از خانه خارج می شوید، یک مثال خوب برای انجام آنچه درست است، استخدام خدمات جابجایی اضطراری برای تضمین پایان موفقیت آمیز داستان جابجایی شما است. ممکن است بخواهید بدون هیچ گونه کمک اضطراری جابجایی یک حرکت خود را سازماندهی کنید، اما اگر فقط چند روز فرصت دارید تا از مکان خارج شوید، سازماندهی و اجرای یک اسباب کشی اورژانسی به سادگی یک برنامه عملی نیست.

مرحله 3. زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنید

زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنید

یکی از مهمترین چیزهایی که باید هنگام حرکت با عجله به خاطر بسپارید این است که مدیریت زمان واقعاً حیاتی است و در واقع تفاوت بین موفقیت و شکست خواهد بود.

نکته این است که شما نمی توانید از لحظه تایید حرکت اضطراری خود، هیچ زمانی را در انجام هیچ کاری از دست ندهید. هدر دادن ساعات گرانبها با بیکار ماندن می تواند در نهایت برای شما هزینه داشته باشد، به خصوص زمانی که فقط چند روز فرصت دارید تا از مکان فعلی خود خارج شوید.

بدیهی است که چقدر برای سرعت بخشیدن به آماده سازی اسباب کشی نیاز دارید، در درجه اول به این بستگی دارد که دقیقاً چقدر زمان تا روز جابجایی دارید. ممکن است چند روز یا یک هفته طول بکشد – با این حال، بسیار کمتر از حداقل 4 هفته زمان برای آماده شدن برای خروج است.

پیشنهادی:

نکات جابجایی یخاچال

زمانی را از دست ندهید که از اخبار مربوط به مهاجرت زیاد شوکه شوید. در عوض، شرایط را به سرعت بپذیرید تا بتوانید بدون معطلی شروع به کار در حرکت اضطراری کنید.

مرحله 4. یک چک لیست لحظه آخری ایجاد کنید

برای کنترل استرس بیش از حد یک حرکت اضطراری، باید تضمینی داشته باشید که شانس خوبی برای موفقیت دارید تا فشار کلی را تا حد قابل کنترل کاهش دهید. خوشبختانه، می توانید آن نوع تضمین موفقیت را در قالب یک چک لیست متحرک دریافت کنید.

در شرایط عادی (عدم نیاز به بیرون رفتن با عجله)، یک چک لیست متحرک بسیار دقیق کمک بزرگی به سازماندهی زمان شما به روشی کاملاً منطقی و روشمند خواهد کرد. با این حال، به جای اینکه حداقل یک ماه فرصت داشته باشید تا برای حرکت خود آماده شوید، این بار فقط چند روز فرصت دارید تا یک حرکت اضطراری را سازماندهی کنید.

بنابراین، بهترین راه حل هنگام حرکت در مدت زمان کوتاه، استفاده از یک نسخه کوتاه شده ویژه از یک تقویم متحرک استاندارد است، به این دلیل که برای انجام تمام کارهای قبل از حرکت وقت نخواهید داشت.

چک لیست جابجایی اضطراری که باید در حین جابجایی لحظه آخری استفاده کنید، فقط شامل مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید، مهم نیست چقدر زمان دارید. به عنوان مثال، اکنون زحمت تغییر آدرس خود را نداشته باشید زیرا می توانید پس از انتقال به مکان جدید این کار را انجام دهید.

مرحله 5. فقط وسایل ضروری خود را جابجا کنید

وقتی با عجله در حال حرکت هستید، جابه‌جایی همه وسایلتان به این دلیل که زمان کافی برای بسته‌بندی همه آنها را ندارید، منطقی نیست. در واقع، بسته بندی و جابجایی تمام وسایل شما به چند دلیل خوب در هنگام جابجایی خانه یک اشتباه کلاسیک در نظر گرفته می شود:

  • به لوازم بسته بندی بیشتری نیاز دارید،
  • شما باید هزینه های حمل و نقل بیشتری بپردازید،
  • شما باید فضای ذخیره سازی کافی را در مکان جدید پیدا کنید، و
  • شما زمان ارزشمندی را برای بسته بندی، جابجایی و باز کردن وسایلی که واقعاً به آنها نیاز ندارید تلف خواهید کرد.

برای صرفه جویی در زمان گرانبها در حین جابجایی اضطراری، وسایلی را که 1) دوست ندارید، 2) نمی خواهید و 3) نمی بینید که در آینده نزدیک از آنها استفاده می کنید، بسته بندی و جابجا نکنید.

اقلام خود را مرور کنید و در همان لحظه تصمیم بگیرید که چه اقلامی را با خود ببرید و چه مواردی را پشت سر بگذارید. وقتی مطمئن نیستید که با برخی از چیزهای خود چه کاری انجام دهید، فقط آنها را دور بیندازید تا روند بسته بندی و جابجایی به طور کلی تسریع شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button